سلااامی دوباره

سلاااااااام

من دوباره وبمو باز کردم

راستشو بخواید من وبمو کلی تغییر دادم

آدرسشو عوض کردم

موضوعشو عوض کردم و کلا تغییرش دادم

دلم خیلی واسه دستبند و اینجور چیزا تنگ شده بود

گفتم بزار یه وب مثل همون قبلیه درست کنم

تو این مدت من کلی چیز میز یاد گرفتم

یاد گرفتن کد های زیاد ی بساز

یا حتی قالب بسازم

خلاصه ک دلم خیییلی براتون تنگ شده بود 

من اون وب قبلیرو تبدیل کردمش به این

فقط بخاطر بزدید هاش 

ولی الان خیلی بازدیدش کم شده

هنوز بعضی از نظاراتی بهش دادید هست خیییلی دوسشتون دالم بااای

کد های میس صورتی

همه چیزشو خودم ساختم

با آموزش دستبند های دوستی با من همراه باشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, | 17:44 | نویسنده : نگین میرزایی |